Aziz dostlar, yarın sabah( Salı) Geleneksel yıl sonu mesiremizi yapmak üzere Kozlu evlerine gideceğiz(28km) Oynayacağız, çuval yarışı, yumurta yarışı yapacağız, çol çocuk eğleneceğiz.Türkistan pilavı yiyeceğiz, gençlerimizin mezuniyet beratlarını dağıtacağız. Sabah 9.30’da Muttalıp caddesinde Büyük Park önündeki meydanda toplanacağız. En geç 10’da araçlarımızla hareket edeceğiz. 18-19 gibi dönmeyi hedefliyoruz. Havanın açık, güneşli ve güzel olmasını bekliyoruz. Arabalarınız ile gelirseniz isabetli olur. Arabasızlar lütfen haberdar etsinler.

